ДВИГУН 1.3 MULTIJET II 90 к.с. Euro 5+
Низька витрата палива і викиди, відмінна керованість і знижені вібрації
Низька витрата палива і викиди, відмінна керованість і знижені вібрації
Робочий об’єм: 1,248 см3
Потужність: 75 к.с.
Макс. крутний момент: 200 Нм при 1500 об/хв
– MultiJet II з системою “Common Rail” прямого вприскування з електронним управлінням, турбонаддувом і інтеркулером
– Інноваційні інжектори забезпечують краще горіння
– Має сажовий фільтр DPF
– На замовлення доступний пристрій Start&Stop
Макс. швидкість: 158 км/год
Споживання палива за NEDC: 5,1 л/100 км – 4,9 л/100 км з пристроєм Start&Stop
Викиди CO2: 136 г/км – 129 г/км з пристроєм Start&Stop
Екологічний клас: Euro 5+ з фільтром DPF
Ідеальний для міських маршрутів
Робочий об’єм: 1,248 см3
Потужність: 90 к.с.
Макс. крутний момент: 200 Нм при 1500 об/хв
– MultiJet II з системою “Common Rail” прямого вприскування з електронним управлінням, турбонаддувом і інтеркулером
– Інноваційні інжектори забезпечують краще горіння.
– Оснащений сажовим фільтром.
– На замовлення доступні пристрій Start&Stop з технологією ECOPack
Макс. швидкість: 158 км/год
Споживання палива за NEDC: 5,1 л/100 км – 4,9 л/100 км з системою S&S – 4,5 л/100 км з системою S&S і технологією ECOPack
викиди CO2: 136 г/км – 129 г/км з системою S&S – 118 г/км з системою S&S і технологією ECOPack
Екологічна норма: Euro 5+ з фільтром DPF
Відмінна продуктивність, економічність і особливо підходить для зниження стресу в умовах міського руху
Робочий об’єм: 1,598 см3
Потужність: 105 к.с.
Макс. крутний момент: 290 Нм при 1500 об/хв
– MultiJet II з системою “Common Rail” прямого вприскування з електронним управлінням, турбонаддувом і інтеркулером
– З сажовим фільтром DPF
– Доступний на замовлення з системою Start&Stop і технологією ECOPack
Макс. швидкість: 164 км/год
Споживання палива за NEDC: 5,5 л/100 км – 5,2 л/100 км з системою S&S – 4,8 л/100 км з системою S&S+ECOPack
викиди CO2: 145 г/км – 138 г/км з системою S&S – 126 г/км з системою S&S+ECOPack
Екологічна норма: Euro 5+
Поєднує в собі оптимальну продуктивність зі скороченням рівня викидів
Робочий об’єм: 1,956 см3;
Потужність: 135 к.с.
Макс. крутний момент: 320Нм при 1500 об/хв;
– 4 клапани на циліндр і збільшений діаметр.
– Нова фіксована геометрія турбонагнітача, який може витримувати вищі теплові і механічні навантаження.
– Euro 5 з сажовим фільтром DPF.
Макс. швидкість: 179 км/год
Споживання палива за NEDC: 5,9 л/100 км
викиди CO2: 156 г/км
Екологічна норма: Euro 5+ з фільтром DPF
Ідеальне рішення для використання у місті
Робочий об’єм: 1,368 см3
Потужність: 90 к.с.
Макс. крутний момент: 200 Нм при 1500 об/хв
– Послідовна, пофазна, безповоротна система багатоточкового електронного вприскування (MPI)
– Важить всього 100 кг через нижчу суху масу і має обмежене споживання палива
– Інтервали між техобслуговуванням 30000 км
Макс. швидкість: 161 км/год
Споживання палива за NEDC: 7,4 л/100 км – 7,2 л/100 км з системою S&S
викиди CO2: 172 г/км – 166 г/км з системою S&S
Екологічна норма: Euro 6
Робочий об’єм: 1,368 см3
Потужність: 90 к.с.
Макс. крутний момент: 200 Нм при 1500 об/хв
– Послідовна, пофазна, безповоротна система багатоточкового електронного вприскування (MPI)
Макс. швидкість: 161 км/год
Споживання палива за NEDC: 7,2 л/100 км
викиди CO2: 169 г/км
Екологічна норма: Euro 6
Міцність, надійність, низька витрата палива і повага до навколишнього середовища
Робочий об’єм: 1,368 см3
Потужність: 120 к.с.
Макс. крутний момент: 206 Нм при 3000 об/хв
– Цей новий двопаливний (бензин/метан) двигун належить до нової сім’ї двигунів T-jet на бензині і метані з турбонагнітачем
Макс. швидкість: 172 км/год
Споживання палива за NEDC: 4,9 кг/100 км (живлення на метані)
викиди CO2: 134 г/км (живлення на метані)
Доступний тільки з ухваленням типу М1.
Споживання відноситься до Combi в версії з короткою колісною базою.
Для версій з короткою колісною базою з ухваленням типу М1 доступна версія на метані.
Двигун 1.4 T-Jet 120 к.с. Natural Power – метан/бензин – гарантує:
Інноваційні двигуни 1.3 MultiJet II 90 к.с. EURO 5+ і 1.6 MultiJet 100 і 105 к.с. на замовлення можуть бути оснащені технологією Ecopack, ексклюзивним рішенням для подальшого скорочення витрати палива, без шкоди для продуктивності, завдяки:
Все це дозволяє досягнути споживання палива:
Споживання розраховане в змішаному циклі на версіяїх з короткою колісною базою.
Відчуйте комфорт і керованість пасажирського автомобіля на комерційному транспортному засобі, навіть з повним навантаженням.
ДВОХВАЖІЛЬНА ЗАДНЯ ПІДВІСКА
Оптимальний комфорт і потужність
Новий Doblò Combi має двохважільну задню підвіску з незалежними колесами, що забезпечує:
Завдяки регулювання її компонентів, підвіска спеціально налаштовується відповідно до завдань транспортного засобу.
Система Start & Stop
Зниження споживання навіть в міському циклі
Пристрій, який автоматично відключає двигун кожного разу, коли автомобіль зупиняється в пробці, коли коробка передач знаходиться в нейтральному положенні.
Всі функції, які гарантують комфорт і безпеку на борту машини залишаються активними (клімат-контроль, радіоприймач, склоочисники лобового скла).
Експлуатаційні витрати
Найкраще інвестування для вашого бізнесу
Двигуни розроблені для забезпечення найнижчих експлуатаційних витрат у своїй категорії.
Заплановані інтервали техобслуговування для двигунів MultiJet II Euro 5 – 35000 км.
Робочий об’єм: 1,598 cm3
Потужність: 90 HP
Макс. крутний момент: 200 Нм при 1500 об/хв
– MultiJet II з системою “Common Rail” прямого вприскування з електронним управлінням, турбонаддувом і інтеркулером
– Виходить з 5-ступінчастою роботизованою коробкою передач Comfort-Mastic.
– Відповідає стандартам Euro 5 і виходить з фільтром DPF і технологією Start&Stop.
Макс. швидкість: 158 км/год
Споживання палива за NEDC: 4,9 л/100 км
Викиди CO2: 133 г/км