ЗАДНІЙ ОГЛЯД
пристрої, які активно допомагають вам при парковці в обмеженому просторі і де видимість ускладнена
Радіо Bluetooth
Радіо з підключенням Bluetooth, портами USB і AUX-IN.
Радіо UConnect
Останнє покоління мультимедійного радіо з системою з 4 або 6 динаміками (залежно від моделі), яка гарантує чіткі звукові відчуття, завдяки:
5-дюймовому кольоровому сенсорному екрану, дозволяючи управляти радіостанціями, телефонними дзвінками, зовнішніми пристрофми і USB, камерою заднього виду автомобіля при маневруванні завдяки зображенням з відеокамери (за бажанням)
Підключення Bluetooth для обробки телефонних дзвінків і вхідних текстових повідомлень, прослуховування музики і радіостанцій прямо з вашого мобільного телефону, не відриваючи рук від керма.
вбудований CD і MP3-плеєр, і кнопки на кермі.
Усі радіостанції, також доступні в DAB (Цифрове радіомовлення) версії, і вони сумісні з більшістю мультимедійних форматів файлів.
Uconnect Radio Nav
Розроблено у співробітниці з TomTom, система включає в себе всі риси UConnect радіо поєднані з функцією супутникової навігації, які можуть бути доступні за допомогою інтуїтивно зрозумілого, вичерпного та ефективного навігаційного інтерфейсу .
Попередньо завантажені карти включають в себе мільйони цікавих місць.
Система включає в себе IQ маршрути і останню інформацію про дорожній рух завдяки вбудованому приймачу TMC .
Багато різних функцій прості в управлінні і не потребують відривати руки від керма.
Робота й подорож з максимальним спокоєм
Новий Ducato означає завжди їздити з максимальною безпекою і продуктивністю. Машина оснащена найсучаснішими технологіями управління, якими можна просто і швидко керувати з пасажирського салону.
Рульовий механізм
Всі автомобілі оснащені в базовій комплектації посиленим рульовим механізмом для полегшення паркування.
В базовій комплектації на 130-150-180 MultiJet є доступним Servotronic, змінний гідропідсилювач керма, який зменшує зусилля, необхідне, щоб повернути кермо, майже вдвічі порівняно зі стандартною гідравлічною системою рульового управління з гідропідсилювачем, і гарантує максимальну точність водіння на високих швидкостях.
Круїз-контроль
Система круїз-контролю дозволяє вести машину на потрібній швидкості без використання педалі акселератора.
Ідеально підходить для тривалих поїздок по автомагістралях.
Вона може автоматично відключатися за допомогою гальма або зчеплення, або натиснувши відповідну кнопку.
Обмежувач швидкості запобігає перевищенню обраної швидкості мимоволі (доступноий тільки на 2,3-літрових двигунах 130 к.с. і 150 к.с.).
Ідеальна, щоб зосередитися на водінні і уникати перевищення швидкості в цілковитій безпеці.
Установку швидкості можна міняти за допомогою лівого підрульового перемикача.
Система Traction
Ця інтелектуальна електронна диференціальна система гарантує кращу керованість і безпеку навіть на нерівній поверхні:
для старта на слизьких поверхнях, бруді, піску або снігу, система видаляє крутний момент від приводного колеса, яке проковзує, і передає його на колесо з найкращим зчепленням, стабілізуючи тягу автомобіля
ніякої додаткової ваги
може бути активована на швидкості до 30 км/год і тільки, якщо це необхідно, за допомогою спеціальної кнопки.
Система Hill Descent Control
Дозволяє рухати вгору з ухилом до 50% під час їзди на встановленій швидкості без експлуатації гальма або акселератора, так що ви можете зосередитися виключно на водінні.
Електронний контроль стійкості (ESC)
Система електронного контролю стійкості робить новий Ducato одним з найбезпечніших фургонів у своїй категорії і включає також:
Система протидії перекиданню (Roll over mitigation)
Нова, додаткова підтримка для системи ESC, яка гарантує стійкість автомобіля навіть у ситуаціях, коли ризик перекидання стає більше, коли центр ваги машини дуже високий через навантаження або у разі надмірної бічної тяги.
LAC – електронний контроль навантаження – оцінює навантаження автомобіля і центр ваги для того, щоб регулювати дію ESC
ASR –система контролю тяги запобігає проковзуванню одного або обох ведучих коліс
MSR – під перемиканні на нижчі передачі ця система забезпечує крутний момент двигуна, щоб запобігти блокуванню ведучих коліс
Hill Holder – незамінна при старті на підйомі, система продовжує гальмівний тиск, коли педаль гальма відпущена, щоб запобігти автомобілю сповзати назад, роблячи маневр набагато простішим.
HBA: гідравлічна система допомоги при гальмуванні, яка збільшує гальмівне зусилля під час екстреного гальмування.
Система стеження за дорожньою розміткою (LDWS)
Система допомоги при водінні призначена для визначення,чи фургон змінює смугу руху, навіть в умовах обмеженої видимості .
Вона активується, коли транспортний засіб перевищує 60 км/год і коли вона вважає маневри мимовільними.
Як тільки автомобіль наближається до лінії, яка визначається межею смуги руху, акустичний сигнал і індикатор попереджають водія про можливий неминучий ризик.
пристрої, які активно допомагають вам при парковці в обмеженому просторі і де видимість ускладнена
Датчики паркування
4 датчики попереджують звуком, коли ви наближаєтеся до перешкоди позаду вас, коли ви рухаєтеся заднім ходом.
Вони інтегровані в задній бампер і включаються автоматично при виборі передачі заднього ходу.
Переривчастий зумер збільшує частоту, як тільки ви наближуєтесь до перешкоди і переходить в безперервний звуковий сигнал, коли ви не повинні рухатися далі.
Встановлена в пластикову кришку на спойлері задніх дверей разом з третім стоп-сигналом.
Вона посилає знімки зони позаду автомобіля на 5-дюймовий кольоровий сенсорний екран на приладову панель.
Система активується при включенні передачі заднього ходу або коли задні двері відкриваються.
Візуальне покриття камери становить 3 м в ширину і 6 м в глибину.
Подвійні параболічні, вони містять в собі покажчики повороту і радіоантену за запитом.
Вони можуть бути оснащені електричним регулюванням, функцією обдуву від запотівання і електричним складанням як опція.