1.6 Multijet 95 HP Single Turbo Euro 6
Робочий об’єм: 1598 см3
Потужність: 95 к.с.
EC макс. потужн.: 70кВт при 3500об/хв
EC макс. кр. мом.: 260Нм при 1500об/хв
Витрати за NEDC*: 6,5л/100км
Викиди CO2 *: 170г/км
*Очикувані значення гомологації
Останнє покоління двигунів 1.6 пропонує велику лінійку з рівнем екологічності Euro 6, засновану на технології SCR і здатну задовольнити запити кожного клієнта:
1.6 Multijet 95 HP Single Turbo Euro 6
Робочий об’єм: 1598 см3
Потужність: 95 к.с.
EC макс. потужн.: 70кВт при 3500об/хв
EC макс. кр. мом.: 260Нм при 1500об/хв
Витрати за NEDC*: 6,5л/100км
Викиди CO2 *: 170г/км
*Очикувані значення гомологації
1.6 Ecojet 95 HP Single Turbo Euro 6
Робочий об’єм: 1598 см3
Потужність: 95 к.с.
EC макс. потужн.: 70кВт при 3500об/хв
EC макс. кр. мом.: 260Нм при 1500об/хв
Витрати за NEDC*: 6,1л/100км
Викиди CO2 *: 160г/км
З системою Start&Stop
* Очикувані значення гомологації
1.6 Multijet 120 HP Single Turbo Euro 6
Робочий об’єм: 1598 см3
Потужність : 120 к.с.
EC макс. потужн. : 88кВт при 3500об/хв
EC макс. кр. мом. : 300Нм при 1500об/хв
Витрати за NEDC*: 6,5л/100км
Викиди CO2 *: 170г/км
* Очикувані значення гомологації
1.6 Ecojet 125 HP TwinTurbo Euro 6
Робочий об’єм: 1598 см3
Потужність: 125 к.с.
EC макс. потужн. : 92кВт при 3500об/хв
EC Max Torque: 320Нм при 1500об/хв
Витрати за NEDC *: 5,9л/100км
Викиди CO2 *: 155г/км
З системою Start&Stop
* Очикувані значення гомологації
1.6 Ecojet 145 HP TwinTurbo Euro 6
Робочий об’єм: 1598 см3
Потужність: 145 к.с.
EC макс. потужн. : 107кВт при 3500об/хв
EC Max Torque: 340Нм при 1500об/хв
Витрати за NEDC*: 6,1л/100км
Викиди CO2 *: 160г/км
З системою Start&Stop
* Очикувані значення гомологації
Наші дизельні двигуни 1.6 виграють завдяки турбокомпресору зі змінною геометрією або TwinTurbo.
TwinTurbo з системою Start&Stop допомагає Talento досягти кращих показників по викидах і витраті палива при низьких експлуатаційних витратах. Двоступеневий турбокомпресор забезпечує гнучке водіння, миттєве прискорення і велику потужність на високих швидкостях.
Перший ступінь забезпечує високий крутний момент від низьких швидкостей і забезпечує відмінний відгук при середньому прискоренні, в той час як другий ступінь включається на високих швидкостях, щоб додати потужність для плавного, потужного прискорення.