Ducato виробляють на заводі Sevel в Атессі в Італії, найбільшому в Європі заводі легких комерційних автомобілів. Тут з 1981 року виробляються бази для конверсій, які потім перетворюються в автобудинки і виходять на дорогу у вигляді рекреаційних автомобілів. З ліній заводу в італійській області Абруццо шість поколінь Ducato відправилися на дороги всієї Європи, завоювавши сотні тисяч користувачів завдяки численним варіантам кузова, квадратній правильній формі вантажного відсіку, універсальності шасі та керуванню як у пасажирського автомобіля. Ці якості роблять його бестселером на всіх основних ринках Європи і ідеальною базою для перетворення в кемпери. Експерти очікують 120 000 нових реєстрацій в 2018 році, що на 10% більше, ніж в минулому році. Попит зростає з року в рік на всіх ринках і склав близько 50 відсотків за чотири роки.
Рекорд в Абруццо має міцні фундаменти
Лідерство Ducato на ринку, в першу чергу засновано на його технологічному лідерстві та його здатності передбачати потреби клієнтів, завдяки рішенням, які роблять роботу оформлювачів кузовів легшою і ефективнішою, а життя на борту більш приємним. Рішення, які звільняють власника кемпера від будь-яких турбот на борту автомобіля, дозволяючи йому зосередитися тільки на емоціях під час його відпустки. Завод Sevel також розвивався паралельно з еволюцією Ducato завдяки постійним інвестиціям в плані гнучкості, якості та виробничих потужностей. Трохи більше шестисот чоловік були зайняті на заводі в Севели в 1981 році, і в день вироблялося сімдесят автомобілів. Сьогодні кожен день в дивовижному безлічі різних конфігурацій з лінії сходять 1200 автомобілів. Завод є одним з найбільш комплексних в світі за рівнем спеціалізації, організації і реалізації методів роботи. Крім того, він отримав срібний рівень за програмою World Class Manufacturing, яка охоплює понад 160 заводів FCA, не вважаючи постачальників і транснаціональних корпорацій. Срібна медаль підтверджує високу ефективність, організацію та стандарти якості. На заводі працює близько 6400 осіб, число яке доходить до 12 500 осіб, якщо враховувати постачальників, що працюють в регіоні. Середній вік становить близько 45 років, а жінки складають більше 21 відсотка всього персоналу. На заводі знаходиться «Академія», центр передового досвіду, де проходять навчання кадри, і керівники відділів постійно підвищують кваліфікацію.
«Академія» – це місце, де працівники збираються для поліпшення профпідготовки і умінь керувати, а також для моделювання і створення інновацій; тут також можна вивчити найсучасніші технології майбутнього, які будуть стосуватися бізнесу в різних областях, таких як якість, ергономіка, комплексність і продуктивність.
Ducato – найкраща база для автобудинків
Особливість заводу полягає в тому, що він може задовольнити «індивідуальне замовлення» для кожного клієнта. Можна навіть сказати, що для кожного є особливий Ducato. Поєднання кузовів, двигунів, трансмісій і кольорів кузова означає, що пропонується більше 13 000 різних версій. Вибір є всеосяжним і високо оціненим. З 1981 року було випущено більше 3 мільйонів Ducato для широкого кола застосувань, кожен з яких має свої власні конкретні пріоритети. Для перевезення вантажів важливі низькі експлуатаційні витрати, а для пасажирів – комфорт. Для конверсій важлива гнучкість і висока якість, а рівень деталей і кастомізація є вирішальними для базових конструкцій під будинки на колесах, які склали приблизно 55 відсотків від усього виробництва Ducato в 2017 році. Очевидно, що ці стандарти виконуються Ducato, який в цьому році в одинадцятий раз був обраний читачами престижного німецького журналу «Promobil» як «Краща база для автобудинків», тим самим підтвердивши своє лідерство в секторі автобудинків.
Тридцять сім років успіху
Тридцять сім років тому Дукато зробив революцію в сегменті легких комерційних автомобілів, і революція все ще триває. Нинішнє шосте покоління має найвище корисне навантаження в секторі. Виключно збалансоване шасі та спеціальні підвіски для кемперів забезпечують безпеку і динамічну поведінку у всіх дорожніх умовах. Велика кількість активних і пасивних пристроїв безпеки забезпечують душевний спокій, навіть з сім’єю на борту, без будь-якої шкоди комфорту. Сьогодні три з чотирьох кемперів, що продаються в Європі, побудовані на основі Ducato, і за останні 10 років 500 000 сімей вибрали кемпери на базі Ducato: лідерство, яке відображає здатність бестселера від Fiat Professional управляти еволюцією кемперів, передбачаючи потреби користувачів з моменту свого дебюту. Наприклад, в першій базі автобудинку Ducato було реалізовано безліч істотних технологічних удосконалень, здатних адаптуватися до потреб рекреаційних транспортних засобів. Це була перша база, яка пропонувала передній привід і поперечний двигун, щоб звільнити місце за кабіною. З покоління в покоління кожен Ducato представляв інновації, спрямовані на поліпшення рекреаційних автомобілів, як з точки зору трансформувань для оформлювачів кузовів, так і в плані зручності користування для власників кемперів. Не випадково, що база для кемперів Ducato завжди розвивалася у співпраці з найбільш важливими європейськими фахівцями з конвертації, пропонуючи їм час від часу спеціальні, більш низькі і легкі рами, збільшену колію, кабіну з розрізаним і посиленим дахом, квадратну форму, розроблену для максимально широкого використання і, взагалі, оптимальні пропорції обсягів і дуже сприятливе співвідношення між габаритами механічної частини і використовуваним простором. Ducato завжди пропонував модульність, керованість і універсальність – особливості, які сприяли його успіху разом з постійними інноваціями та інтелектуальними рішеннями, спрямованими на поліпшення якості життя на борту, як, наприклад, поворотні сидіння «стілець капітана».
Еволюція підходу
На додаток до зазначених тенденцій дані ринку вказують на нову ідентифікацію клієнтів, які користуються способом життя, цінностями і можливостями, пропонованими рекреаційними автомобілями. Тепер власник темпера – це справжній мандрівник, а не просто турист. Власники кемперів можуть за своїм бажанням вирушати в дорогу, куди захочуть, в свої найулюбленіші місця призначення. Емоції, свобода і гнучкість – ось секрети успіху відпочинку на природі. Більш того, Fiat Professional займається не тільки постійною еволюцією самої продаваної бази кемперів в Європі, але й також розвитком більш і більш просунутих послуг, які необхідно постійно надавати клієнтам. Колл-центр, який гарантує професійне, невпинне і якісне обслуговування, – це предмет гордості служби обслуговування клієнтів. Fiat Professional може похвалитися новаторським підходом і в сфері послуг. Він першим надав безкоштовний номер для власників кемперів ще в 2007 році. Сьогодні, через десять років, клієнти, які купують кемпер на базі Ducato, потрапляють в світ послуг, який призначений для супроводу їх протягом усієї відпустки і готовий допомогти в будь-який час, також і просто у вигляді туристичної інформації. Перевага продукту і послуг дає власнику кемпера максимальну гнучкість і максимальну свободу, тому Fiat Professional є «Leader in Freedom» (лідер у наданні свободи).
«Leader in Freedom»
«Leader in Freedom» – це концепція, яка передає точний зміст. Freedom – це обіцянка клієнтам, що Fiat Professional буде під рукою з рішенням будь-якої проблеми, з якою вони можуть зіткнутися під час відпустки. Leader вказує на те, що сьогодні пропозиція брендом продуктів, а також тієї чи іншої послуги для світу автобудинків унікальна і безпрецедентна на ринку. З 2003 року команда професіоналів піклується про клієнта і його потреби. Згодом ця команда розширила, поліпшила, оновила свій досвід, ставши ближче до клієнтів і їх потреб.
Можливість слухати клієнтів, яка починається в Центрі обслуговування клієнтів і триває в майстернях Fiat Professional, означає здатність ефективно реагувати на поточні потреби, але також і передбачити їх. Концепція обслуговування не обмежується турботою про автомобіль, але включає також турботу про клієнтів у відпустці, підтримуючи контакт з ними. Колл-центр Fiat Professional в 51 країні Європи відповідає на дзвінки, зроблені на безкоштовний номер, присвячений власникам кемперів 24 години на добу, сім днів на тиждень. Двадцять представників бренду швидко вирішують всі проблеми і при необхідності дзвонять в технічні відділи Fiat Professional.
Обіцянка душевного спокою, який пропонує Fiat Professional для клієнтів, також включає в себе програму Mopar® Vehicle Protection «Maximum Care», що дозволяє їм продовжити гарантію на механічні та електричні компоненти на додаток до допомоги на дорозі на строк до п’яти років. З цього року пропозиція може бути підписана протягом 12 місяців з моменту першої реєстрації автомобіля.
Інша, не менш важлива тема – це відносини, які встановлюються при використанні будь-яких нових комунікаційних технологій, таких як веб-сайт fiatcamper.com (доступний на дев’яти мовах і з понад 70 тисячами відвідувань на місяць), де користувачі автобудинків можуть отримувати та перевіряти інформацію про стан свого автомобіля, заходити в соціальні мережі, які надають інформацію та поради спільноті власників автобудинків в режимі реального часу, а також щомісячний інформаційний бюлетень, який відправляється всім любителям активного відпочинку в регіоні EMEA.
Власників кемперів підтримує глибоке відчуття єднання віртуальної спільноти рекреаційних автомобілів Fiat Professional, в якому зареєстровано більше 56 000 чоловік на спеціальній сторінці Facebook FiatDucatoCamper.
Нова ідентичність
Два ключових поняття, які будуть використовуватися кажучи про продукти і послуги Fiat Professional, – це «постійне поліпшення» і «спеціалізація». Це два слова, які надихали розвиток бренду також при спілкуванні з кінцевими клієнтами, тобто покупцями рекреаційних автомобілів. Протягом багатьох років удосконалювалося і розвивалося маркетингове позиціонування, яке еволюціонувало від просто опису унікальності продуктів і послуг до всеосяжного підходу.
Fiat Professional є «Leader in Freedom», тому що перевага продуктів і послуг гарантує користувачам максимальний рівень гнучкості і свободи. Позиціонування втілювалося в життя за допомогою послідовних заходів і дій при кожному контакті з клієнтами: це і 10 міжнародних виставок, в яких щороку бере участь бренд, і спілкування в основних засобах масової інформації, і реклама на 10 різних ринках Європи.
Тепер для позиціонування зроблено наступний крок вперед: консолідація ідентичності та комунікації з структурної точки зору. Мета полягає в тому, щоб «звертатися до клієнта» голосом реального бренду з повністю послідовним ім’ям і впізнаваною і певною візуальною ідентичністю, природно, відповідно до концепції бренду Fiat Professional.
Тепер починається подорож з новим логотипом «Fiat Professional for Recreational Vehicles». Цією назвою і цим логотипом бренд Fiat Professional підкреслює свою спеціалізацію і відданість у відношенні до рекреаційних автомобілів. Нова ідентифікація буде показана клієнтам під час наступних автосалонів, починаючи з Дюссельдорфа в серпні. Fiat Professional продемонструє свою справжню природу лідера в секторі рекреаційних автомобілів за допомогою комунікаційного проекту, спрямованого на створення бренду в бренді.