Ducato продовжує свою безперервну послідовність міжнародних нагород, борючись з знаменитими конкурентами, і отримує титул «Краща база для кемперів 2018» в одинадцятий раз поспіль. Ця бажана нагорода присуджується читачами спеціалізованого німецького журналу «Promobil», який вже понад 25 років є основним орієнтиром у секторі рекреаційних автомобілів. Більш того, база для кемперів Ducato стала 3-мільйонним автомобілем цієї популярної моделі Fiat Professional.
Цей подвійний успіх підтверджує довіру клієнтів до моделі Ducato в якості ідеальної бази для автомобілів для відпочинку, що робить її дивовижною італійської історією успіху у всьому світі. Фактично, це єдина база, спеціально створена для сектора кемперів, швидкозростаючої галузі: реєстрації в 2017 році збільшилася більш ніж на 10% в порівнянні з попереднім роком. Ці цифри підкреслюють масове повернення до «життя на природі», оскільки люди прагнуть відновити зв’язок з навколишнім середовищем. Як наслідок, кемпер все більше стає помічником в організації стилю життя – це не просто автомобіль для відпустки, а засіб для вільного переміщення, щоб користувачі могли їхати туди, куди вони хочуть і коли захочуть.
Ducato виробляється на заводі Sevel Sud в Валь-ді-Сангро (найбільший в Європі завод легких комерційних автомобілів, що має срібний рівень World Class Manufacturing, займає площу понад 1 200 000 кв. м.) і має більш ніж 36-річний досвід: з 1981 року по теперішній час його успішні характеристики постійно вдосконалюються, і тепер Ducato є справжнім законодавцем моди, випущеним більш ніж в 10 000 варіантах і проданим в більш ніж 80 країнах світу. Глобальна модель і еталон для свого класу. Крім того, база для кемперів Ducato була спроектована і розроблена разом з провідними виробниками кемперів в Європі, щоб досягти кращих інтегрованих рішень як для бази, так і для житлового приміщення.
Ducato є «Leader in freedom»
Це концепція з чітко визначеним змістом. «Freedom» – це те, що Fiat Professional обіцяє клієнтам, гарантуючи, що вона буде під рукою з рішенням будь-якої проблеми, яка може виникнути під час відпустки. «Leader», тому що сьогодні пропозиція бренду щодо конкретних послуг для світу будинків на колесах є унікальною і неперевершеною на ринку. Протягом багатьох років база для кемперів Ducato постійно розвивалася як з точки зору продукту, так і розвитку послуг, сформованих відповідно до потреб тих, хто подорожує на кемперах. Можливість прислухатися до клієнтів, яка починається з програми «Customer Care» і триває в майстернях Fiat Professional, означає можливість не тільки ефективно реагувати на поточні потреби, а й планувати рішення майбутніх.
Основний принцип полягає в тому, що будь-який, хто купує кемпер, набуває не тільки автомобіль, але і свято. Тому концепція обслуговування не зупиняється тільки на самому виробі, але включає в себе турботу про клієнтів у відпустці, завжди перебуваючи під рукою. Це означає спеціальну мережу, розташовану по улюблених маршрутах користувачів кемперів, спеціалізований центр обслуговування клієнтів, де кожен турист може отримати інформацію і спеціальні знання про світ кемперів, а також службу допомоги в дорозі, яка допоможе швидко отримати допомогу по всій Європі і за її межами.
24 години на добу, 7 днів на тиждень, користувачі кемперів можуть зателефонувати в спеціалізований центр обслуговування клієнтів і поговорити на своїй рідній мові з одним з двадцяти «послів бренду Fiat Camper». Місія посла полягає в тому, щоб якомога швидше вирішити проблему клієнта, взаємодіяти з відповідними підрозділами компанії і координувати її, а також постійно підтримувати діалог, заснований на розумінні і досвіді роботи з клієнтами. Щоб гарантувати це, учасники спеціалізованої команди проходять безперервну підготовку та курси удосконалення протягом всього року і відвідують великі європейські автосалони в цьому секторі, щоб отримати останню інформацію з перших рук про світ кемперів і їх користувачів.
Крім цього, програма Customer Care все тісніше інтегрується з роботою служб і майстерень дорожньої допомоги: всі власники кемперів можуть розраховувати на пересувну майстерню, здатну дістатися до них не менш ніж в 44 різних країнах, а також цілодобову телефонну підтримку всі 7 днів на тиждень, яка зв’язується з ними, щоб дати інструкції по процедурам ремонту і часу для цього, також надаючи активну підтримку майстерні для полегшення діагностики та забезпечення доставки запасних частин в найкоротші терміни.
Організація також надає повний спектр послуг, розрахованих на індивідуальні потреби клієнтів автобудинків, від розширень міжнародної гарантії за програмою «Maximum Care Camper», яка охоплює всі механічні та електричні компоненти Ducato з різними варіантами термінів дії і пробігу, до інноваційного додатка «Fiat Ducato Camper Mobile », який також надає туристичну інформацію і на даний момент завантажений більше ніж 110000 власниками кемперів. Сьогодні всі, хто подорожує на Ducato Motorhome, знають, що можуть розраховувати на більш ніж 6 500 сервісних центрів Fiat Professional, обладнаних для обслуговування і ремонту бази для кемперів Ducato, понад 1800 з яких є спеціальними пунктами Fiat Camper Assistance.
Fiat Professional протягом багатьох років поряд з тими, хто подорожує в кемперах: це підтверджується участю в більш, ніж 10 європейських виставках щороку, спеціалізованим веб-сайтом https://www.fiatcamper.com/it/home, який має в середньому 74 000 відвідувань в місяць, сторінкою «Fiat Ducato Camper» на Facebook з більш ніж 56 000 шанувальників і додатком «Fiat Camper Mobile» з більш ніж 110 000 завантаженнями. Крім того, він інвестує час і ресурси в постійне поліпшення продукції і послуг разом з Mopar – брендом, який займається організацією сервісу, обслуговуванням клієнтів, наданням оригінальних запчастин і аксесуарів для брендів FCA.