FCA ВІТАЄ ВСІ КРАЇНИ, ЩО БЕРУТЬ УЧАСТЬ У EXPO MILANO 2015

FCA ВІТАЄ ВСІ КРАЇНИ, ЩО БЕРУТЬ УЧАСТЬ У EXPO MILANO 2015

Fiat Chrysler Автомобілі, офіційний глобальний партнер Expo Milano 2015, разом зі своїми брендами, вітає всіх відвідувачів заходу зовнішньою кампанією, яка складається з вражаючих біг-бордів, плакатів та відео-інсталяцій.

Оформлена в найжвавіших місцях всередині станції метро Rho і на основних входах до Expo 2015, кампанія заснована на універсальній мові прапорів, щоб передати повідомлення, з яким FCA у якості глобального партнера вітатиме весь світ протягом наступних шести місяців.

Ідея кампанії, народженої творчістю агентства Independent Ideas передбачає більше 150 об’єктів, що переміщаються навколо різних місць, побудованих в комунікативному плані. Це включає в себе різні прапори всіх країн-учасниць, що приймають участь в Expo Milano 2015, переосмислені і перероблені з використанням зображень автомобілів марок Alfa Romeo, Fiat, Jeep і Lancia,  кожна з різним комунікаційним кодом у відповідності до своєї власної мови і позиціонування.

Запрошення для всіх країн-учасниць, щоб відкрити для себе дизайн, стиль і цінності Італії за допомогою всіх марок групи Fiat Chrysler Automobiles, які належать до найбільшої італійської сім’ї.

Але це не єдина форма вітання від FCA. Відвідувачі насправді будуть запрошуватися і супроводжуватимуться по Мілану через спеціальний цифровий (за цим посиланням) гід, який можна безкоштовно завантажити на смартфонах. Гід доступний для Android і буде випущений найближчим часом для IOS. Паперовий гід також буде доступний в громадських місцях у столиці Ломбардії і в інших великих італійських містах. “Milano Expo Guide 2015 by FCA” (гід по виставці від FCA) є офіційним керівництвом, яке дозволяє ознайомитися з містом протягом шестимісячного заходу, і в якому ви можете знайти інформацію про музеї, виставки, концерти, ресторани, бари, пункти швидкого харчування, традиційну кухню, готелі, клуби і DJ-сети.

Гід буде ідеальним “наставником”, щоб інформувати про заходи, організовані різними брендами FCA, кожен з яких буде охоплювати один район міста, пропонуючи публіці низку заходів у відповідності з їх власними конкретними цінностями. Також можна буде використовувати комп’ютерний додаток “Milano Expo Guide 2015 by FCA” для планування турів по Італії на основі маршрутів, запропонованих Alfa Romeo, Fiat, Jeep і Lancia, щоб відвідати країну за різними маршрутами: знакові місця Fiat в Італії, найбільш панорамні дороги для задоволення від водіння Alfa Romeo, області виробництва вина для дослідження з Jeep і наймодніші куточки для вікриття з Lancia.

Присутність FCA

Крім того передбачається офіційний автопарк з 105 машин для використання організаціями і як представницькі автомобілі для різних делегацій, які приїдуть з усього світу. Концерн FCA буде присутній всередині Expo Milano 2015 на виставковій площі у 200 квадратних метрів в бізнес-центрі Corporate Building, в якому він буде вітати двадцять мільйонів відвідувачів, які очікуються. FCA також присутній в павільйоні США з торговельною маркою RAM, американським брендом комерційних автомобілів, з шістьма автомобілями Ducato в якості продуктових фургонів біля стенду Food Truck Nation. Щоб продемонструвати нашу відданість до альтернативних видів палива, поряд с точкою електричної зарядки біля стенду ENEL, іншим офіційним глобальним партнером заходу, буде виставлений Fiat 500e.

Крім того, бренд Fiat присутній всередині виставкового простору Expo з дуже спеціальним, екологічно стійким, міським дизайн-проектом у відповідності до цінностей заходу: діжки, горщики і лавки були покриті спеціальною фарбою, яка очищає повітря , Завдяки Fiat, це як якби рослини в квіткових горщиках були в змозі “збільшити” свою корисність, покращуючи повітря навколо себе. Вісім діжок також є справжніми художніми інсталяціями, створеними для Fiat безпосередньо дизайнером Фабіо Новембре, який створив Fiat 500 в масштабі 1:1.

Щоб постійно тримати вас в курсі у відношенні до того, що відбуватиметься протягом найближчих шести місяців, FCA відкриває на своєму веб-сайті розділ, цілком присвячений Expo Milano 2015. Місце буде виділено ряду контентів щодо діяльності нашої групи в ході заходу, які будуть взяті зі сторінок соціальних мереж наших брендів і Експо.

 

Потрібна допомога? Спілкуйтеся з нами в чаті