Для запуску нової комунікаційної платформи, яка вийде в ефір з травня в великих країнах регіону EMEA на телебаченні, радіо, плакатах і Інтернеті, Fiat Professional вирішив вийти за рамки концепції рекомендацій і вибрав іронічний стиль, щоб проілюструвати різницю між аматорським і професійним підходом через сюрреалістичні і кумедні приклади, використовуючи оригінальний стиль викладу. Формат нової кампанії побудовано на надзвичайно популярній мові, яка використовується як на традиційних телевізійних каналах, так і в Інтернеті, щось типу «жанру 2.0» – комічні промахи. Мова йде про домашні відеоролики, що описують незграбні помилки в простих повсякденних діях і завданнях, які досягають вищої точки в невеликих катастрофах із забавними результатами.
Нова міжнародна кампанія грає на темі контрастів, демонструючи правдоподібні ситуації, які можуть бути блискуче вирішені на автомобілях лінійки Fiat Professional і які, навпаки, мають приголомшливі результати при спробі покладатися виключно на імпровізовану винахідливість і тимчасові рішення. Наприклад, візуальні ефекти демонструють абсурдні методи роботи з хвилюючими результатами і предметами і матеріалами, погано зануреними на невідповідні транспортні засоби, що позбавляє огляду, і це відображає цінності бренду Fiat Professional – компетентність, надійність, визначеність, динамічність і направленість на клієнта.
Характер різних підходів підкреслюється простими і ефективними написами – для незграбних спроб Unpro – не професіонал, а для ефективних Pro – професіонал, як ви. Короткі вираження, але здатні підтвердити важливість, що для успіху будь-якої роботи потрібно мати відповідну підтримку: ось чому Fiat Professional є найкращим партнером для вимогливих професіоналів не тільки з точки зору модельного ряду, а й послуг. І дійсно, ви можете придбати найбільш підходящий для ваших потреб комерційний автомобіль, завдяки «виконаним за індивідуальним замовленням» фінансовим послугам і рішенням щодо оренди, а потім користуватися післяпродажними послугами в найпоширенішій мережі в Італії з більш ніж 1800 пунктами обслуговування..
Турин, 7 травня 2018 р.