В ефірі нова багатопрофільна кампанія, присвячена автомобілям Fiat Professional, бренду FCA, який протягом понад століття був на стороні професіоналів не тільки в їх повсякденній роботі, а й після неї. Насправді завжди знайдеться друг, член сім’ї чи сусід, готовий попросити послугу у найнеймовірніші моменти. А справжній професіонал вирішує будь-які проблеми, навіть якщо вони незвичайні.
Комунікаційна кампанія, задумана і створена агентством Leo Burnett, побудована навколо цієї постійної «відданості» професіоналів, які завжди можуть розраховувати на надійність автомобілів Fiat Professional. Більш того, італійський бренд є кращим партнером в світі виробництва завдяки широкій і чітко відпрацьованій лінійці, яка підходить для вирішення всіх робочих завдань, також і завдяки універсальності комплектацій. У загальному і цілому, пропозиція «full liner» відповідає будь-якому типу перевезень, людей або товарів, і охоплює всі сегменти – від автомобільних фургонів до великих фургонів – пропонуючи всі типи кузова, варіанти вантажопідйомності і обсягу, а також повний набір варіантів колісної бази, довжини і висоти, плюс високоефективні двигуни з різними джерелами живлення.
Всі рекламні ролики були виконані під керівництвом режисера Харальда Зварта для Індійського продюсерського будинку, в той час як вся комунікаційна кампанія планувалася на різних носіях (ТВ, радіо, преса і цифрова) агентством Starcom і спочатку поширювалася в Італії, а потім в інших європейських країнах.
За цим посиланням можна подивитися одну з тем цієї веселої серії:
Турін, 20 вересня 2019 р.