Fiat Professional на виставці Caravan Salon Düsseldorf 2018

Fiat Professional на виставці Caravan Salon Düsseldorf 2018

У ці дні велика увага прикута до виставки Caravan Salon 2018 у Дюссельдорфі, ведучої події міжнародного рівня, присвяченої розвитку автобудинків, фургонів і автомобільного туризму, запланованої на 2 вересня. Приголомшлива зустріч з брендом Fiat Professional і його бестселером Ducato – ідеальною базою для конверсій для всіх шанувальників сектора, а також безперечним лідером на європейських ринках. Крім всіх кемперів на основі Ducato, які демонструються на німецькій виставці, на стенді Fiat Professional можна буде помилуватися чотирма прикладами базових версій Ducato для кемперів – дві версії шасі з кабіною і дві спарені рушійні частини – які є лише невеликим прикладом незліченних рішень, які допускає модель. Передбачається, що в 2018 році реєстрації в Європі складуть більше 120 000 одиниць, що відповідає збільшенню на 10% в порівнянні з минулим роком. Попит зростає з року в рік на всіх ринках, реєструючи збільшення приблизно на 50% за чотири роки.
Все більше зростає число шанувальників, для яких кемпер є не тільки практичним рішенням, але і виразом особистого способу життя, що виходить за традиційно встановлені рамки. І саме вони свідчать про успіх символічної моделі Fiat Professional, про що свідчить престижне визнання, завойоване в одинадцятий раз, саме тут, в Німеччині: також в цьому році Ducato був обраний «Кращою базою для кемперів» читачами знаменитого німецького журналу «Promobil», підтвердивши своє лідерство в секторі автобудинків.

Fiat Professional працює не тільки в плані постійного розвитку баз для кемперів, що найбільше продаються в Європі – на сьогоднішній день три з чотирьох кемперів в Європі побудовані на основі Ducato, а також в плані розвитку все більш просунутих послуг, і постійно знаходиться поруч з клієнтом. Завдяки фахівцям марки відвідувачі Caravan Salon 2018 можуть, таким чином, оцінити всі рішення, розроблені для спокою клієнта, які разом з перевагою продукту роблять Fiat Professional справжнім «Leader in Freedom».

Нарешті, прямо на виставці в Дюссельдорфі Fiat Professional представляє свій підрозділ «Fiat Professional for Recreational Vehicles», який «звертається до клієнта» з повністю відповідною назвою, чітко окресленою ідентичністю, особливим логотипом і виразним посланням. Все це, звичайно ж в традиціях самого бренду, який завжди спеціалізувався і присвячений бізнесу рекреаційних автомобілів.

Машини, представлені на виставці

На Caravan Salon в Дюсельдорфі Fiat Professional демонструє різні типи Ducato, кожен з яких підходить для перетворення в зовсім інший тип кемпера. Зокрема, публіка може помилуватися зразком Ducato Cabinato 130 Multijet2 Euro6, оснащеним 2,3-літровим турбодизелем двигуном, в поєднанні з 6-ступінчастою механічною коробкою передач, яка забезпечує потужність 130 к.с. (96 кВт), крутний момент 320 Нм при 1800 об/хв. Для колісної бази 3800 мм з максимальною сумарною вантажопідйомністю 3650 кг пропонується багата комплектація: шини Camping Car, електричний склопідйомник, системи ESP з ASR і Hill Holder і подвійні подушки безпеки. Крім того, автомобіль на виставці демонструє безліч опцій, які роблять його ще більш цікавим, в тому числі 16-дюймові легкосплавні колісні диски, крісла Captain-Chair з подвійним підлокітником і поворотною підставою, круїз-контроль, радіоприймач з 5-дюймовим сенсорним екраном з Bluetooth, кондиціонер і денні ходові вогні. Таке ж багате обладнання, як в базовій комплектації, так і на замовлення, також відрізняє другий зразок, показаний на стенді – Cabinato 150 Multijet2 Euro6, під капотом якого пропонується 2,3-літровий турбодизель потужністю 150 к.с. (110 кВт) і з обертовим моментом 380 Нм при 1500 об/хв. У версії з механічною частиною Maxi вага при повному навантаженні збільшується до 4400 кг.

Завершують експозицію на Caravan Salon 2018 спарені екземпляри («back-to-back»), які поєднують в собі дві рушійні частини від Ducato Maxi. З одного боку, кабіна з усіма доступними естетичними і технологічними особливостями: приладова панель з вставками «Techno-trim» з алюмінію, поворотні сидіння Captain chair, круїз-контроль, 6-ступінчаста роботизована коробка передач Comfort-Matic, шкіряна рукоятка перемикання передач, 16-дюймові легкосплавні колісні диски, а з іншого боку «back-to-back» знаходиться шасі з двигуном – основа для автобудинків класу А, яка розкриває громадськості всю чарівність моторного відсіку Ducato, де головним є двигун 2.3 Multijet2 потужністю 180 к.с. (130 кВт) і крутним моментом 400 Нм при 1500 об/хв в поєднанні з 6-ступінчастою роботизованою коробкою передач Comfort-Matic.

«Leader in freedom»

«Leader in freedom» це поняття з конкретним значенням. «Freedom» – це «обіцянка клієнту», яку Fiat Professional виконує, гарантуючи близькість до клієнта і рішення будь-яких проблем, які можуть виникнути під час вашої відпустки. «Leader» – тому що сьогодні пропозиція брендом продукції, а також тієї чи іншої послуги для світу автобудинків є унікальною і безпрецедентною на ринку. З 2003 року команда професіоналів піклується про клієнта і його потреби. Згодом ця команда розширила, поліпшила, оновила свій досвід, ставши ближче до клієнтів і їх потреб.

Уміння прислухатися до клієнта – яка починається з програми обслуговування Customer Care і триває в майстернях Fiat Professional – дозволяє оперативно реагувати на поточні потреби і передбачити майбутні. Таким чином, концепція обслуговування не обмежується підтримкою продукту, але поширюється на підтримку клієнтів, які перебувають у відпустці, забезпечуючи постійну близькість до них. Колл-центр Fiat Professional, що працює на багатьох мовах в 51 європейській країні відповідає 24 години на добу, сім днів на тиждень, на безкоштовний номер, призначений для власників кемперів. Двадцять послів бренду максимально швидко вирішують будь-які проблеми, залучаючи при необхідності також технічні відділи Fiat Professional.
Обіцянка «душевного спокою», яку Fiat Professional дає клієнтові, також включає в себе пропозицію «Maximum Care Camper» від Mopar® Vehicle Protection, яка продовжує термін гарантії до п’яти років для механічних і електричних компонентів, а також пропонує допомогу на дорозі. Починаючи з цього року на пропозицію можна підписатися протягом перших 12 місяців з дати першої реєстрації.

Ще одна не менш важлива тема – це зв’язок з підтримкою через всі нові комунікаційні технології: це і сайт fiatcamper.com (доступний на 9 мовах, який має понад 70 тисяч відвідувань на місяць), де власник кемпера може отримати і перевірити всю інформацію про стан техобслуговування свого автомобіля, і соціальні мережі, які надають в реальному часі інформацію та поради спільноті власників кемперів, і щомісячний інформаційний бюлетень, що розсилається по всьому регіону EMEA, любителям відпочинку на природі.

Глибокий дух єднання, який надихає власників кемперів, створює і підживлює віртуальне співтовариство «Fiat Professional for Recreational Vehicles», в якому зареєстровано більше 56 000 чоловік на спеціальній сторінці FiatDucatoCamper на Facebook.

Нова ідентичність

Двома ключовими словами у відношенні до продуктів і послуг Fiat Professional є «постійне поліпшення» і «спеціалізація». Це два слова, які надихнули прогрес бренду також в спілкуванні з кінцевими клієнтами, тобто покупцями рекреаційних автомобілів. Протягом багатьох років маркетингове позиціонування розвивалося і удосконалювалося, пройшовши еволюцію від рекламування унікальності продуктів і послуг до всеосяжного підходу.

Fiat Professional – «Leader in Freedom», тому що перевага продуктів і послуг гарантує користувачам максимальний рівень гнучкості і свободи. Позиціонування здійснювалося за допомогою послідовних заходів і дій, при кожному контакті з клієнтами – це і 10 міжнародних ярмарків, в яких щороку бере участь бренд, і спілкування в основних мережах, і реклама на 10 різних європейських ринках.

Мета полягає в тому, щоб «звертатися до клієнта» за допомогою інтонацій солідного бренду, що має відповідну назву і точну візуальну ідентичність, природно, у відповідності до концепції бренду Fiat Professional.
Це подорож, яке починається з новим логотипом «Fiat Professional for Recreational Vehicles». І ця назва, і логотип підкреслюють спеціалізацію бренду Fiat Professional і його відданість бізнесу рекреаційних автомобілів. Нова ідентичність буде показана клієнтам на майбутніх салонах, починаючи саме з салону в Дюссельдорфі. Fiat Professional має намір продемонструвати свою справжню природу лідера в секторі рекреаційних транспортних засобів також і за допомогою комунікаційних зусиль, спрямованих на створення цієї особливої ​​торгової марки в рамках самого бренду.

Потрібна допомога? Спілкуйтеся з нами в чаті