У Мілані в театрі Ельфо Пуччіні відбувся 50-й розіграш премії Media Key Award 2018, присвяченій рекламним засобам комунікації, яка присуджується за креативні заходи, розроблені основними міжнародними компаніями. Престижна нагорода була присуджена Fiat Professional за радіо-кампанію «Epic Fail» (повне фіаско) – на тему «Стекла» в категорії «Транспорт і енергія».
Нова комунікаційна платформа «Unpro vs Pro», створена креативним агентством Лео Бернетт діє вже з травня минулого року у всіх країнах EMEA на телебаченні, цифрових каналах, радіо і в зовнішній рекламі.
За допомогою цієї кампанії Fiat Professional відходить від концепції реклами через знаменитості і грає на контрасті, представляючи аматорські роботи в протиставленні тим, які створюються професіоналами.
Непрофесіонали покладаються на свою винахідливість і удачу, створюючи цілковите фіаско, а справжнім професіоналам вдається блискуче вирішити будь-яку робочу проблему завдяки підтримці модельного ряду Fiat Professional.