Відповідно до нової рекламної платформи, яка вийде в ефір у регіоні EMEA в червні, Fiat Professional представляє свого фантастичного нового посла марки. Чак Норріс, відомий американський актор, кінорежисер і фахівець з бойових мистецтв. Протягом останніх декількох років популярність в Інтернеті була додана до його успішної кар’єри на телебаченні і в кіно по всьому світу: з 2005 року міф і дії його «незламного» характеру породили вірусний контент – «Факти Чака Норріса» – що зробило його культовим героєм Інтернету і справжнім веб-феноменом.
Кожна цифрова та соціальна платформа переповнена мемами з дивовижними іронічними сюрреалістичними діями Чака Норріса, які досягли неймовірно великої аудиторії: пошук актора отримує близько 12 мільйонів результатів в Google і 880 000 на YouTube з мільйонами переглядів. Його сторінка на Facebook має майже 6,5 мільйонів «like» в 45 країнах. Світове явище, яке передає з чудовою іронією послання вражаючою рішучості, сили і прихильності, що охоплює аудиторію всіх поколінь завдяки великій привабливості персонажа.
Ці характеристики, зображені з таким акцентом, роблять Чака Норріса справжнім втіленням цінностей бренду Fiat Professional: рішучість, надійність, динамізм, компетентність і близькість до клієнта. Крім того, дослідний тест по всій Європі показав, що він кращий посланник бренду з точки зору актуальності, зрозумілості і популярності для клієнтів «professional». На щастя, вам не обов’язково бути Чаком Норрісом або володіти його надлюдськими якостями, щоб досягти успіху в тому, що ви робите: просто повірте в моделі Fiat Professional, розроблені, щоб задовольнити реальні потреби клієнтів.